»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Bi na ministrstvu in Zavodu za šolstvo morali bolj upoštevati pomembnost socialnih stikov otrok z vrstniki, ki jih otroci nujno potrebujejo, v obdobju adolescence pa so še posebno pomembni.«
»Treba je razumeti, da je sposobnost samonadzora v tem obdobju omejena. Otrok pa za to, da ostane zdrav, potrebuje gibanje, stik.«
»Staršem zmanjkuje energije in zagona, hkrati pa se veliko staršev vrača v službe. Nekaterim otrokom zato ne morejo pomagati tako, kot bi ti to potrebovali.«
»Če je vrnitev v šole varna, potem recimo maske, ki so za zdravega človeka dokazano škodljive, ne bi smele biti v naboru priporočljivih ukrepov, če je varna, naj se odpre za vse, če pa šola ni varna, potem pa naj ostane zaprta.«
»Seveda me je malo skrbelo, kako bodo reagirali drugi otroci. Ampak otrok to čisto nič ne zanima. Tudi če njo vprašam o starših od koga drugega, je to čisto druga sfera, ki se otrok sploh ne dotakne. Izkazalo se je, da to ni zanimivo za otroke, temveč za odrasle.«
»Naj bo povsem jasno, da nikakor ne trdim, da to, kar bom povedala, velja za vse ljudi. Kakršno koli obliko sobivanja si izberemo, je pravilna, dokler prinaša radost, izpolnitev, harmonijo …«